Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[情報] 疑似新型手機簡訊病毒
Sep 30th 2013, 23:40, by whisper0206

作者whisper0206 (蛋餅)

看板MobileComm

標題[情報] 疑似新型手機簡訊病毒

時間Mon Sep 30 23:40:04 2013

疑似新型手機病毒!!大家小心!! 我收到詭異的簡訊: 號碼我不認得:+886927063642 內容: "XXX(我的全名) ,我們中秋烤肉的照片,好多人喔http:\\photo.is-a-chef.com" (為免有人誤點,連結的雙斜線我故意弄反) 我嚴重懷疑是病毒 為什麼它會知道我的名字?? google那串網址跟手機號碼都找不到任何相關訊息 可能是剛出爐的 既然是寄簡訊 於是我假設是針對手機的病毒 大膽用電腦開了連結 結果轉到一個一群人去峇厘島的無名相簿(不是說中秋烤肉嗎?) 裡面沒半個認識的人 顯然不太對勁 希望他只是騙點擊率 小紅傘你要挺住啊!!! 歡迎轉貼 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 221.120.70.128

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyynimpiamar5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()