Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Need cooking inspiration?

Have a passion for cooking delicious meals or need inspiration for your next dish? Daily food fares to quench your palette when you subscribe to Recipe ideas.
From our sponsors
[請問] line 加好友
Oct 1st 2013, 10:55, by axxxxxa

作者axxxxxa ()

看板ask

標題[請問] line 加好友

時間Tue Oct 1 10:55:11 2013

想請問一下因為我是電腦版的line,當初申請的時候是請朋友幫忙 ,用他的手機申請,是用我自已的手機號碼申請的,現在想問一下 要怎知道自已的id呢? 另外想請問一下,line你可能認識的朋友,如果對方沒加我好友的話 會出現在我可能認識的好友那邊嗎?我有加入一個群組,本身沒他們 的電話也沒加他們好友,不過有二個人出現在我可能認識的好友。 還有就是是不是手機的電號簿裡有對方的手機號碼,而對方也剛好有 line,那這樣的話是不是就會自動出現在你可能認識的好友呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.226.18.15

evachicken:1.ID在設定-個人資料中 2.如果對方有你的電話就會出現 10/01 11:04

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyynimpiamar5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()