Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
來看看 東京的新房吧~ 讓你真正對台北房子有感!
Sep 30th 2013, 15:18

周末一時興起 去 JR國立站 (距離JR新宿站大約35~40分的車程) 看看新房 4LDK

標的物是已經蓋好的新房 標準日式兩樓建設 採新抗震工法 (我是不太清楚 細節)

一進屋後 日本房仲請喝冷飲後 開始一一細節介紹標的物

1. 附近地理環境 附近都市規劃
2. 房屋所在地的規劃屬性 (純住屋 住商混和 工廠...日本大約有12種分類)
3. 地形剖面圖 說明所在地的地形跟對天然災害的抗衡姓
4. 房屋工法的介紹 如何對抗 地震 濕害 蟲害 ...非常多
5. 屋內每個設計的細節 包含衛浴設備的設計與功能
6. 採光 日本有日照的規定 因此介紹房子的面向 風向 日光 等等的細節
7. 所有物件的大致介紹 我看的是一個小小區 大約有十來間聚在一起
8. 介紹每個物件的所在地的區塊 即可用資源 含停車位 等等

整體來說 介紹之精細 讓我五體投地

接著看房 不多說 上圖

按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片

抱歉我只有拍一樓 二樓有三間房加一廁所 實在漂亮 又有很多貼心的設計 重點是採光好舒服 就是感動!

我看的這間 報價 6100萬日幣 現在匯率3.3左右 換算台幣1850萬 大約35坪 含一個大車位

距離新宿大約35~40分鐘 離市中心不是這麼遠 能買到這樣獨棟的美房

新北市 1850萬 可以買到這樣好環境的美房嗎? 我真覺得台北人要付過高的價但卻買不到相對應的品質的感覺

別炮我 我純分享

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyynimpiamar5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()