Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Need cooking inspiration?

Have a passion for cooking delicious meals or need inspiration for your next dish? Daily food fares to quench your palette when you subscribe to Recipe ideas.
From our sponsors
Re: [請問] 為什麼露天拍賣美劇DVD便宜這麼多?
Sep 30th 2013, 23:48, by r1239386

作者r1239386 (T毛)

看板ask

標題Re: [請問] 為什麼露天拍賣美劇DVD便宜這麼多?

時間Mon Sep 30 23:48:41 2013

※ 引述《mindarla (...........)》之銘言: : 如提 我最近迷上某個美劇.. : 想買dvd收藏..看露天拍賣價錢都在三四百.. : 可是我去看台灣實體店家賣的 一部都在一千上下.. : 我問了賣方 他也跟我說是算新台幣(貨品在香港) : 也是d9版..(大概是指 正版的意思) : 我上網看了美方官網的售價.. : 大概也16美元左右.. : 比較起來 網拍板便宜一點點..台灣的實體版貴炸了.. : 到底為什麼會有這種差異呢? 這個我之前我也懷疑過 因為真的便宜到太誇張了 我就去查了一下 問google大神 跟 爬美劇版 才發現 大陸有業者專門把美劇做成DVD或者藍光 連盒子 封面 都做的超級無敵像 它們稱之為"正版"沒錯..... 之前我還看過有人買回來 大家應該都知道 DVD或者是BD的好處是有一些幕後花絮可以看 結果 選單有出現 "幕後花絮" 但是點擊下去 竟然沒有用.............. 我個人是沒有買過 所以也不知道 不過 聽說有些字幕也都亂翻一通..... 真正的美劇藍光是沒有很貴沒錯(相對日劇來說 根本超便宜) 但網拍那些大多都不是從美國買的 因為美國版的大多沒有繁中....... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.47.227.221

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyynimpiamar5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()