close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Many wonderful memories are captured in black and white.

With digital photographs, the art is now in creating black and white images. This course will teach you how to use Photoshop techniques to create beautiful images.
From our sponsors
[閒聊] 閒逛手機行一點心得
Sep 2nd 2013, 11:04, by kopune

作者kopune (pH值=7 戒菸中ㄉ菸叔)

看板MobileComm

標題[閒聊] 閒逛手機行一點心得

時間Mon Sep 2 11:04:50 2013

最近有空就會騎車到處找手機行 進去摸摸手機+亂問問題 基本上我會先說預算在1萬以下 問他們有沒有大陸手機 有時候我會指定要小米/長江/中興/華為 等比較常在網路上看到的牌子 然後有8成的店家會說那些都不好 他們有更好的 然後就拿出連聽都沒聽過的牌子 說這個規格更高更好 還有全配 我就問這牌子根本沒聽過 還被反嗆不識貨 甚至還有隨便拿一隻出來 說這就是小米2S (5吋大螢幕...) 我就問說 小米2S不是5吋螢幕吧? 店員回說 這同樣是小米的代工廠出的 同樣的也有要長江/華為 被隨便拿一隻乎嚨的 要不然就是 要我指定的有 但要等不然就拿展示機 他們那邊有別牌的全新現貨 事實上像是長江thl-w200/G-PLUS E3 PC家都還有貨 現在就覺得實體店家的生態頗好笑 要推庫存機也不能用欺騙的方式吧 不如乾脆PC家買就好 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.200.240.183

davy60205 :我去手機行問a6老板狂推其他大陸雞,最後我還是兩手 09/02 11:08

davy60205 :空空走掉去別家買 09/02 11:08

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyynimpiamar5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()